b32d2c042109897383e183d89e1ba8d4_XL

Πώς να μην πάρεις κιλά στις διακοπές…!

Το καλοκαίρι μας έχει ήδη χτυπήσει την πόρτα. Πολλοί από εμάς ή έχουν ήδη ξεκινήσει την προσπάθεια για να χάσουν κιλά και άλλοι πρόκειται σε λίγο να ξεκινήσουν. Το καλοκαίρι είναι η καλύτερη περίοδος για να απαλλαγεί κανείς από τα περιττά του κιλά, καθώς η αφθονία των φρούτων και των λαχανικών γεμίζει το μενού μας, ενώ οι αυξημένες ευκαιρίες για κίνηση (κολύμπι, βόλτες, θαλάσσια σπορ) αυξάνουν τις καύσεις των θερμίδων. Βέβαια, για κάποιον λόγο οι περισσότεροι αντί να χάνουν βάζουν κιλά.  Εμείς λοιπόν σας έχουμε κάποια tips ώστε να μπορέσετε να χάσετε κάποια κιλάκια…coverΑρχικά, ακόμα και εάν δεν έχετε φτάσει στον στόχο των κιλών που θέλατε όταν φύγατε για διακοπές, δεν χρειάζεται να απογοητευτείτε… Συγκεντρωθείτε στο να διατηρήσετε τα χαμένα σας κιλά και απολαύστε τις διακοπές σας, ώστε όταν επιστρέψετε να συνεχίσετε από εκεί που μείνατε!

Οι διακοπές σημαίνουν απόλαυση.. άρα μην βάζετε συνέχεια τον εαυτό σας σε περιορισμό.. Αποφασίστε από πόσες μέρες πριν θα μπορέσετε να ‘παραστρατήσετε’ και να φάτε κάτι παραπάνω. Έτσι δεν θα νιώθετε ότι καταπιέζεστε και θα απολαύσετε ένα παγωτό χωρίς τύψεις γιατί θα ξέρετε πως μετά θα είστε πιο προσεκτικοί.

greek-saladΜην το παρακάνετε με την χωριάτικη σαλάτα. Συγκεκριμένα η χωριάτικη σαλάτα κρύβει μια μεγάλη παγίδα ειδικά όταν καταναλώνετε από ένα άτομο ως συνοδευτικό του κυρίως πιάτου. Για αυτόν το λόγο προτιμήστε ή να φάτε μόνο την σαλάτα ως κυρίως ή λίγη από αυτήν με ψωμάκι και κάποιο ορεκτικό.

Το περπάτημα… Αν ειδικά έχετε καλή παρέα είναι η κατάλληλη ευκαιρία να περπατήσετε. Με το περπάτημα θα εξερευνήσετε τα αξιοθέατα της περιοχής αλλά θα χάσετε και θερμίδες.

waterΤα γεύματα σας καλό θα ήταν να είναι δυο. Ένα το πρωινό όπου μπορείτε να πιείτε καφέ, να φάτε δημητριακά ή κάποια φρυγανιά με μαρμελάδα και ένα το μεσημεριανό το οποίο θα είναι πλούσιο σε θρεπτικά στοιχεία και θα σας κρατήσει την υπόλοιπη μέρα.

Να πίνετε πολύ νερό. Προσπαθήσετε να μην σβήνετε τη δίψα σας με αναψυκτικά ή μπύρες.. Είναι πολύ καλύτερο να πιείτε νερό ή έστω έναν φυσικό χυμό. Επίσης, εάν 10 λεπτάκια πριν το γεύμα σας πιείτε νερό θα σας κόψει κάπως τη λιγούρα και θα φάτε όσο πραγματικά χρειάζεστε.

πρωινοΕίναι πολύ σημαντικό να μην εγκαταλείψετε την προσπάθεια μετά τις διακοπές. Ο Σεπτέμβρης είναι πολύ καλός μήνας για να βάλετε στόχους για τακτική άσκηση και υγιεινή διατροφή. Έτσι θα νιώθετε πάντα όμορφα για το σώμα σας.

Τις δικές μας τις προτάσεις τις διαβάσατε! Η βασική μας συμβουλή είναι όμως να απολαύσετε στο έπακρο τις διακοπές σας και μάλιστα με τα πιο οικονομικά πακέτα της αγοράς!

www.18-24.gr

Και…Καλό καλοκαίρι!

Share this post

No comments

Add yours