main facebook

99 Hμέρες Ελευθερίας

Με τίτλο της νεάς καμπάνιας  «99 Days of Freedom» μια ολλανδική εταιρεία προσκαλεί τους χρήστες του Facebook σε μια τρίμηνη αποχή από το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο και να συμμετάσχουν σε ένα αντίστροφο «ψυχολογικό πείραμα» μή-κερδοσκοπικού χαρακτήρα, απαντώντας τακτικά σε ερωτηματολόγια, ώστε να διαπιστωθεί εάν και σε ποιό βαθμό η αποχή από τους από το Facebook, επηρεάζει την ψυχολογία τους.

 

99 days of facebook 1
Η ιδέα προέκυψε ως απάντηση στα πρόσφατα νέα σχετικά με το πείραμα που πραγματοποίησε το Facebook εν αγνοία των χρηστών του, τα οποία που προκάλεσαν, δικαιολογημένα, ένα μεγάλο κύμα αρνητικών αντιδράσεων κατά του κοινωνικού δικτύου από το κοινό, τον τύπο και τους ειδικούς.

 

Οι δημιουργοί και εμπνευστές αυτής της ιδιότυπης μη κερδοσκοπικής καμπάνιας που εμπνεύστηκε η ολλανδική εταιρεία επικοινωνίας ‘Just’, δήλωσαν ότι δεν παροτρύνουν τον κόσμο να διαγράψει τους λογαριασμούς τους. «Το Facebook είναι μια απίστευτη πλατφόρμα, και όλοι μας δηλώνουμε αφοσιωμένοι χρήστες.
Όμως θεωρούμε ότι υπάρχουν προφανή οφέλη και από μια μετριασμένη χρήση του, και αυτό στοχεύουμε να αποδείξουμε με την συγκεκριμένη έρευνα».

 

 

facebook clipart 2

 

 

Συνολικά, με βάση τα στοιχεία της Just, οι 1,2 δισεκατομμύρια χρήστες του Facebook ξοδεύουν καθημερινά περίπου 17 λεπτά στην πλατφόρμα, κατά μέσο όρο. Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία  αυτό σημαίνει ότι μια τρίμηνη αποχή από το Facebook θα προσφέρει τουλάχιστον 28 ώρες ελεύθερου χρόνου στους συμμετέχοντες.

Μπορείτε να πάρετε άμεσα μέρος πατώντας εδώ

 

 

 

Share this post

No comments

Add yours